Uránium tartalmú neon-zöld színben pompázó ARTDeco váza MURANO, egyedi modern műtárgy ritkaság.
A gyűjteményed kiemelkedő darabja lehet. Különleges bubis talapzatú váza.
Nagyon ritka uránium tartalmú, zöldes színben pompázó buborékos fenekű váza, Antonio Da Ros for Cenedese műhelyéből.
Dekoratív, kézműves munka, egyedi formavilágú, a Muránói hagyományok tiszteletben tartásával csak a gyártóra jellemző az üveg fenekébe fúvott üreggel, buborékkal készült üveg dísztárgy. Az uránium tartalma miatt zöldesen ragyogó váza.
Valamikor 1960-1970s években készült.
Magas értéket képviselő díszműtárgy. Tökéletes állapotban. Törés, repedés, felületi sérülés nem tapasztalható.
A képeken látható állapot, a korát meghazudtoló megbecsülésről tanúskodik.
Ajánlom gyűjteménybe, kiállítási célra, vagy a lakásod díszeként.
Ajándékozási célból kiváló választás.
Egyéb infó: Használt, egyedi üveg dísztárgy
Méretek, jellemzők: 29cm magas, 8cm. átmérővel. 700gr.
Antonio Da Ros 1959-ben lett a Cenedese művészeti igazgatója, ez a darab a 60-as évek közepére datálható különlegesség, Antonio Da Rosazon számos terve közül az egyik, amely minden egyes darab alján könnycsepp vagy buborék zárványt használt, az ő jellegzetes stílusában.
Nagyon ritka uránium tartalmú, zöldes színben pompázó buborékos fenekű váza, Antonio Da Ros for Cenedese műhelyéből.
Dekoratív, kézműves munka, egyedi formavilágú, a Muránói hagyományok tiszteletben tartásával csak a gyártóra jellemző az üveg fenekébe fúvott üreggel, buborékkal készült üveg dísztárgy. Az uránium tartalma miatt zöldesen ragyogó váza.
Valamikor 1960-1970s években készült.
Magas értéket képviselő díszműtárgy. Tökéletes állapotban. Törés, repedés, felületi sérülés nem tapasztalható.
A képeken látható állapot, a korát meghazudtoló megbecsülésről tanúskodik.
Ajánlom gyűjteménybe, kiállítási célra, vagy a lakásod díszeként.
Ajándékozási célból kiváló választás.
Egyéb infó: Használt, egyedi üveg dísztárgy
Méretek, jellemzők: 29cm magas, 8cm. átmérővel. 700gr.
Antonio Da Ros 1959-ben lett a Cenedese művészeti igazgatója, ez a darab a 60-as évek közepére datálható különlegesség, Antonio Da Rosazon számos terve közül az egyik, amely minden egyes darab alján könnycsepp vagy buborék zárványt használt, az ő jellegzetes stílusában.